کتاب صوتی

کتاب صوتی مامان و معنی زندگی قسمت اول

کتاب صوتی مامان و معنی زندگی

کتاب صوتی مامان و معنی زندگی قسمت اول

کتاب صوتی مامان و معنی زندگی قسمت اول ، تقدیم به شما. به پيشنهادِ مجموعه‌ یِ نیکی‌ های‌ کوچک (که جمعِ کتابخوانی دارند) ۱۸صفحه از ۳۴۲صفحه‌ ی کتابِ ” مامان و معنی زندگی ” نوشته ی اروین د. یالوم (از داستان های روان درمانی) توسط تعدادی از گویندگان تیم ماورا اجرا شد.

کتاب صوتی مامان و معنی زندگیقسمت اول رو با هم بشنویم:

پیشنهاد میکنیم با هندزفری یا هدفون گوش کنین؛ چون صدا، توی گوش چپ و راست جابجا میشه.

کتاب مامان و معنی زندگی

 گوینده ی متن ابتدا : مینا گرشاسبی کتاب صوتی مامان و معنی زندگیخوانش کتاب :
شقایق کفایتی

کتاب مامان و معنی زندگی

ادیت و میکسآرمان امامی پور

برای دسترسی به تمامی کتاب های صوتی و همچنین دیگر قسمت های این کتاب ، روی کلمه ی ” کتاب صوتی “ کلیک کنید.

امیدواریم از شنیدن کتاب صوتی مامان و معنی زندگی قسمت اول ، لذت برده باشید.

بیشتر بدانیم

این کتاب نوشته ی استاد ِ رشته ی روان پزشکی دانشگاه استن فورد امریکا (Stanford University) یکی از معتبرترین و برترین دانشگاه‌های جهان، و نویسنده ی رمان معروف ِ وقتی نیچه گریست است. این کتاب هم، رمانی در سبک روان شناسی است که شگفتیهای موجود در قلب رابطۀ درمانی را می‌کاود و رویارویی نویسنده و بیماران اش را با عمیق ترین چالشهای زندگی آشکار می کند.

این متن ، از متون علمی روان شناسی است که برای فهم قشر عامّه ی مردم نگارش شده است. دانایِ کلّ قصه ی این کتاب، دکتر اروین دیوید یالوم (Irvin David Yalom) است که سعی دارد تجربه های روان درمانی خود را داستان گونه بیان نماید و در این روایت جذاب ما را با انواع مختلف اصطلاحات تخصصی روانشناسی آشنا مینماید.

او شخصیت تک بُعدی نداشت و مسائل ِ روح و ذهن و روان انسان را از دیدگاههای روان شناسی، روان کاوی و فلسفه هم موردمطالعه قرارداد و در این موضوعات هم صاحب نظر محسوب میگردد. به یاری ِ این پژوهشها و مطالعه های وسیع، او، مدل روان درمانی اِگزیستانسیال یا هستی‌ گرایانه را پایه ریزی نمود و به دنیا عرضه داشت.

لینک دسترسی به صفحه ی اصلی وبسایت تیم هنری ماورا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *